Etsin tekijää ja/tai kirjan nimeä teokselle, jota luin kansakoulussa n. vuonna 1965. Kirja oli lukutunneilla oheislukemistona. Kirjan päätähti oli Jokke-peikko…

Kysytty

Etsin tekijää ja/tai kirjan nimeä teokselle, jota luin kansakoulussa n. vuonna 1965. Kirja oli lukutunneilla oheislukemistona. Kirjan päätähti oli Jokke-peikko, joka seikkaili lasten kanssa luonnossa. Kirjassa oli miukava mustavalkoinen piirroskuvitus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestä. Kyseessä on Aale Tynnin satukirja Heikin salaisuudet.
Terveisin Juha Vyyryläinen,Viikin kirjasto,Helsinki.

0 ääntä

Kommentit