Otsikko
Etsin suomalaista 2010-luvun elokuvaa

Kysytty

Etsin suomalaista elokuvaa. 2010-luvun elokuva EHKÄ, juonessa on kouluikäinen tyttö joka elää oudon isänsä kanssa?? Isä on alkoholisti joka myöhemmin elokuvassa on humalassa joten tyttö joutuu ajamaan autolla isänsä pois paikanpäältä (siis alaikäisenä). Tyttö myös muistaakseni ratsasti? Elokuvassa on kohta jossa tyttö karkaa kotoa ja liftaa(?), myös hämärä muistikuva jostain pitsa kohtauksesta leffan aikana. Tosi kivaa jos epämääräisestä selityksestä huolimatta yhdistäisitte tämän johonkin!

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Selma Vilhusen elokuva Tyttö nimeltä Varpu? Juoni ei ole aivan kuvailemasi kaltainen, mutta monet yksityiskohdat kuitenkin täsmäävät.

Kuvaus esim. Wikipediassa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Tytt%C3%B6_nimelt%C3%A4_Varpu

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

TÄMÄ SE OLI!!! olette ihan mahtavia