Etsin suomalaisen kirjailijan novellia, jossa suomalaisten naiskirjailijoiden valtuuskunta matkustaa Komarovoon ja vierailee Anna Ahmatovan haudalla. Novelli…

Kysytty

Hei, etsin suomalaisen kirjailijan novellia, jossa suomalaisten naiskirjailijoiden valtuuskunta matkustaa Komarovoon ja vierailee Anna Ahmatovan haudalla. Novelli on melko uusi, ehkä 1990- tai jopa 2000-luvulta. Ostaisitteko auttaa, mikä teksti on kyseessä? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Raija Siekkisen novelli Pyhä Ambrosius kokoelmasta Kaunis nimi (1996)? Siinä tosin suomalaiset naiskirjailijat eivät vieraile Anna Ahmatovan, vaan Aleksandr Puškinin haudalla.