Otsikko
Etsin sinikantista pupukirjaa 90-luvulta. Tarinoista muistan vaan sen, että joku pupu potkaisi jalkapallon ladosta sisään ja ikkuna meni rikki ja se taas johti…

Kysytty

Etsin sinikantista pupukirjaa 90-luvulta. Tarinoista muistan vaan sen, että joku pupu potkaisi jalkapallon ladosta sisään ja ikkuna meni rikki ja se taas johti maalipurkkien kaatumiseen ja sonnin karkaamiseen. Kirjassa oli loru joka kuului osittain suurinpiirtein näin: ”pupua pataan tömps tömps tömps…” Kirja on ollut minulla lapsuudessa mutta nyt en löydä sitä mistään. Osaisittekö näillä ohjeistuksilla auttaa minua löytämään kirjaa

Vastaus

Vastattu

Richard Scarryn sinikantisessa kirjassa Kani kuriton pikkukani kaataa maalipurkit ja kanat karkaavat. Jalkapalloa, sonnia ja lorua ei kirjassa kuitenkaan ole, joten kyseessä ei ole kysyjän etsimä kirja. Löytyisikö oikea pupukirja tämän palstan lukijoiden avulla?

0 ääntä

Kommentit

Voisiko kyseessä olla Guggenmos Josef : Pomp pomp, pupu pomp. Kannet ainakin on sinisävyiset, Ilmestynyt ensimmäisen kerran 1985. Ainakin tuo nimi on vähän samansuuntainen tuon kuvauksen kanssa. ???