Etsin seuraavaa teosta: Kieli ja aivot. Korpilahti Pirjo, Aaltonen Olli, Laine Matti (toim.) 2010. Kognitiivisen neurotieteen tutkimuskeskus. Tätä ei taida…

Kysytty

Etsin seuraavaa teosta: Kieli ja aivot. Korpilahti Pirjo, Aaltonen Olli, Laine Matti (toim.) 2010. Kognitiivisen neurotieteen tutkimuskeskus.

Tätä ei taida Hämeenlinnan tai seutukunnan kirjastoissa? Saisikohan tämän jostakin kaukolainattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kyseistä teosta ei löydy Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta. Sitä näyttäisi olevan saatavilla useista Suomen kirjastoista. Voitte tehdä sähköisen kaukolainatilauksen Hämeenlinnan kirjaston sivuilla A-Ö -hakemiston kaukolainatilaukset-kohdassa. Tilaus maksaa 6 €.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli