Etsin seuraavaa runoteosta. Ruth Hannula: 1918 i snö och sol. Söderström. Helsingfors 1918. Voitteko auttaa? Mistä voisin kaukolainata teoksen?

Kysytty

Hei! Etsin seuraavaa runoteosta. Ruth Hannula: 1918 i snö och sol. Söderström. Helsingfors 1918. Voitteko auttaa? Mistä voisin kaukolainata teoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyy sekä Pasilan kirjavarastosta (pysyvä linkki http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1277229 ) että Varastokirjastosta ja molemmista sen saa kaukolainaksi pyytämällä oman kirjaston kautta.

Heikki Poroila