Otsikko
Etsin scifinovellia, jossa aurinko katoaa tai maapallo lopettaa yhtäkkiä pyörimisensä, niin että suunilleen kaikki irtain lentää avaruuteen. Saattoi olla…

Kysytty

Etsin scifinovellia, jossa aurinko katoaa tai maapallo lopettaa yhtäkkiä pyörimisensä, niin että suunilleen kaikki irtain lentää avaruuteen. Saattoi olla jossain lehdessäkin ehkä englanniksi, en nyt muista. Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei
Yksi mahdollisuus on, että muistat Clarkin romaanin Lapsuuden loppu
lopun, mieleeni tulee myös Hallin romaanin Viimeisellä hetkellä lop-
pu. Edellämainitut eivät siis kuitenkaan ole novelleja.