Etsin runokokoelmaa, josta löytyy P Nerudan runo "Rakastan sinua tässä". Ei tunnu löytyvän Nerudan omista ,vaan on ilm joku muu runokokoelma. Runo on julkaistu…

Kysytty

Etsin runokokoelmaa, josta löytyy P Nerudan runo "Rakastan sinua tässä". Ei tunnu löytyvän Nerudan omista ,vaan on ilm joku muu runokokoelma. Runo on julkaistu suomeksi, ruotsiksi se alkaa "Här älskar jag dig. I pinjernas dunkel lösgör sig vinden..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pablo Nerudan runo Minä rakastan sinua tässä löytyy Matti Rossin suomennoksena kokoelmista Näin ihminen vastaa, valikoima espanjankielisen Amerikan runoutta, Tajo, 1964 ja Yhdeksän sarjaa lyriikkaa, Weilin+Göös, 1968.