Etsin runoa jossa nainen kehuu itseään ja kertoo miten aikoo hemmotella itseään. Olisiko Aila Meriluoto?.

Kysytty

Etsin runoa jossa nainen kehuu itseään ja kertoo miten aikoo hemmotella itseään. Olisiko Aila Meriluoto?.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heti tulee mieleen Eeva Kilven runo kokoelmasta Laulu rakkaudesta ja muita runoja, 1972, joka alkaa sanoilla:"Nukkumaan käydessä ajattelen: Huomenna minä lämmitän saunan, pidän itseäni hyvänä...jne.
Jos runo ei ole ajattelemasi, kysy uudelleen.