Otsikko
Etsin runoa, joka taitaa alkaa näin: "Elämä on kuin tosi rakastettu..." ja se loppuu, että "rakastan sinua elämän loppuun asti - ellen rakastu toiseen. Ja kuka…

Kysytty

Hei, etsin runoa, joka taitaa alkaa näin: "Elämä on kuin tosi rakastettu..." ja se loppuu, että "rakastan sinua elämän loppuun asti - ellen rakastu toiseen. Ja kuka se toinen olisi? Rakastan sinua."
Onko tämä Arvo Turtiaisen? Mistä voisi saada koko runon? Kiitos jo ennakkoon vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvo Turtiaisella on tosiaan runo, jossa on kysytyn runon kaltaisia säkeitä. Runo on nimeltään Minirakkausrunoja niille joilla on minivaikeuksia rakkauselämässä. Runo löytyy Turtiaisen runokokoelmasta Puhetta Porthaninrinteellä (Tammi 1968)