Otsikko
Etsin romaania joka kertoo saksalaisen upseerin toimista toisessa maailmansodassa mm. Puolalaisten juutalaisten joukkosurmista ja kuka on vastuussa niistä…

Kysytty

Etsin romaania joka kertoo saksalaisen upseerin toimista toisessa maailmansodassa mm. Puolalaisten juutalaisten joukkosurmista ja kuka on vastuussa niistä. Veturinkuljettajako? Se oli koskettava kertomus sodan mielettömyydestä ja miten ihmiset saadaan siihen mukaan.
Kirjassa kerrottiin myös kuinka paljon ihmisiä surmattiin 4 vuoden aikana jokaisena minuuttina.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Jonathan Littellin teos Hyväntahtoiset (WSOY 2008).

1 ääntä

Kommentit

Kiitos teille. Löysitte oikean romaanin, jonka aion lukea tällä kertaa kokonaan.