Etsin omaelämänkertaa naisesta, joka oli saatananpalvoja. En muista minkämaalainen nainen oli, ehkä saksalainen??

Kysytty

Etsin omaelämänkertaa naisesta, joka oli saatananpalvoja. En muista minkämaalainen nainen oli, ehkä saksalainen??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englantilainen Doreen Irvine on kirjoittanut omaelämäkerrallisen teoksen Olin noita (Päivä 1.p. 1974, 2.p. 1995) Alkuteoksen nimi on From witchcraft to Christ. Kirja käsittelee mm. hänen menneisyyttään saatananpalvojana.