Etsin nuottia .Yrjö Sylberg säveltäjä ja teos "Unelmain tyttö" niminen tango Nuotin julkaisia on mus. Fatzer v. mahd.1979

Kysytty

Hei ! Etsin nuottia .Yrjö Sylberg säveltäjä ja teos "Unelmain tyttö" niminen tango Nuotin julkaisia on mus. Fatzer v. mahd.1979

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy nuottikirjasta Tulipunaruusut (FM04237-4), Fazer 1979.
Nuottikirja on Kuopion pääkirjaston musiikkiosaston kokoelmissa ja tällä hetkellä näyttäisi olevan jopa paikalla (musiikkiosaston tietopalvelun puhelinnumero on 017 182325, musiikkiosaston lainaus 017 182324)