Etsin nuottia Valto Tynnilän säveltämään "Jäähyväiset" foxtrottiin (humppaan). Kappaleen on levyttänyt Saarikko Niilo Erik v.1933 ja Vilho Vartiainen v.1978…

Kysytty

Etsin nuottia Valto Tynnilän säveltämään "Jäähyväiset" foxtrottiin (humppaan).
Kappaleen on levyttänyt Saarikko Niilo Erik v.1933 ja Vilho Vartiainen v.1978
Vartiaisen esitys on kuultavissa mm. you tubessa.
Sanoittaja Kalliola Arvo.

Vastaus

Vastattu

"Jäähyväiset" (alkusanat: "Kukka vaipui syksyn multaan") sisältyy nuottiin "Viimeisiä levy-säveleitä y.m.", osaan 8 (V. Tynnilä, 1934). Nuotissa on kappaleen melodianuotinnos. Tätä nuottia en löytänyt mistään yleisestä kirjastosta, josta sen voisi saada kotilainaksi, mutta se on Kansalliskirjaston kokoelmassa ja Jyväskylän yliopiston kirjastossa tilattavissa lukusalikäyttöön.