Etsin nuottia Toivo Kärjen kappaleeseen Noin kello seitsemän. Laulun on levyttänyt Eila Pienimäki

Kysytty

Etsin nuottia Toivo Kärjen kappaleeseen Noin kello seitsemän.
Laulun on levyttänyt Eila Pienimäki

Vastaus

Vastattu

Toivo Kärjen kappaleesta "Noin kello seitsemän" löytyy kaksi erilaista nuotinnosta.

1) Musiikkarkistossa (Helsinki) on käsikirjoituksen valokopio (3 stemmaa). Soitinnus: c-soittimet, b-soittimet, basso ja kitara (sointumerkit). Tätä voi käyttää vain paikan päällä, lukusalissa.

2) Kansalliskirjastossa (Helsinki) on X-Sävelen v. 1961 kustantama nuotti. Siinä on kaksi kappaletta, joista toinen on "Noin kello seitsemän".  Soitinnus: kosketinsoitin, sointumerkit. Tämäkin nuotti on tilattavissa vain lukusalikäyttöön.

Kansalliskirjaston sivuilla olevat yhteystiedot:

Voit ottaa yhteyttä neuvontaamme sähköpostitse osoitteessa kk-palvelu(at)helsinki.fi tai puhelimitse numeroon 02941 23196. Vastaamme chatissa osoitteissa kansalliskirjasto.fikansalliskirjasto.finna.fi ja digi.kansalliskirjasto.fi. Kirjaston neuvontapisteet ovat auki kirjaston neuvonnan aukioloaikoina.

Tämä X-sävelen kustantama nuotti löytyy myös: Oulun yliopisto, Tiedekirjasto Pegasus. Vapaakappaleet. Lukusali/Tutkijalaina.

Yhteystiedot:

Puh. 0294 483501 (Puhelun hinta on ppm/mpm; numerossa ei ole erillistä palvelumaksua)

Sähköposti: kirjasto@oulu.fi