Etsin nuotteja Hectorin kappaleisiin Rokataan taas, takataan roos sekä Ota yhteyttä apinaan. Tarvitsisin ne kaukolainana Mikkeliin. Mistä mahtaisi löytyä?

Kysytty

Hei, etsin nuotteja Hectorin kappaleisiin Rokataan taas, takataan roos sekä Ota yhteyttä apinaan. Tarvitsisin ne kaukolainana Mikkeliin. Mistä mahtaisi löytyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kumpaakaan kysyjän etsimää laulua ei ole toistaiseksi julkaistu nuottina. Kappaleen Takataan roos alkuperäisversio Yakety Yak (Jerry Leiber & Mike Stoller) löytyy kyllä monista nuottikokoelmista (esim. HelMetissä The best of 1958, The Fifties, part four ja Leiber & Stoller songbook), mutta tätä Hectorin sanoitusta ei.

Heikki Poroila