Otsikko
Etsin näyttelykatalogia (kirjaa), joka on tehty norjalaisista viikingeistä vuonna 1954 pidettyyn näyttelyyn Pariisissa ja Brysselissä. Suomesta/Euroopasta…

Kysytty

Etsin näyttelykatalogia (kirjaa), joka on tehty norjalaisista viikingeistä vuonna 1954 pidettyyn näyttelyyn Pariisissa ja Brysselissä. Suomesta/Euroopasta. Taitaa olla mahdoton löydettävä? Olen kuullut kehuttavan tätä katalogia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä luettelo nimeltä Art Norvegien des Vikings au XVIIIe Siecle. 15 Janvier - 28 Fevrier 1954? Näyttely on pidetty Plais des Beaux-Artsissa Brysselissä. Luettelo on julkaistu vuonna 1954 Brysselissä. Kustantaja on Ministere de l'Instruction Publique.

Luettelo saattaa löytyä Taideteollisen korkeakoulun kirjastosta, mutta heidän tietokannastaan, Arscasta, luettelosta ei löydy mainintaa. Luettelon voi tilata kirjaston kaukopalvelun kautta.