Otsikko
Etsin Mika ja Turkka Malin säveltämää/sanoittamaa Yksi miljoonasta laulua.Tai paremminkin albumia,jolla se on.Samalla levyllä on mm.lokakuun 6-niminen laulu…

Kysytty

Moi.Etsin Mika ja Turkka Malin säveltämää/sanoittamaa Yksi miljoonasta laulua.Tai paremminkin albumia,jolla se on.Samalla levyllä on mm.lokakuun 6-niminen laulu.
Levy ilmestynyt muistaakseni joskus 1980 luvun alkupuolella.
Paikallinen Ilomantsin kirjasto ei onnistunut löytämään levyä.
Olisi hieno homma jos levy vielä jostain löytyisi.
KIITOS!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yhteisestä rekisteristä www.helmet.fi löytyy Lp-levy Mali, Mika & Turkka: Keinosiementäjän pojat, jolla on kappale "Yksi miljoonasta". Levyn voi tilata itselleen Vantaan kirjastosta (Tikkurilan musiikkivarastosta) oman kirjaston kautta kaukopalvelun välityksellä.