Otsikko
Etsin mahdollisimman tuoretta kirjaa, joka käsittelee projektityöskentelyä. Olen löytänyt Mäntynevan (2016) Hallitun projektin, Pelinin (2011)…

Kysytty

Hei,

Etsin mahdollisimman tuoretta kirjaa, joka käsittelee projektityöskentelyä. Olen löytänyt Mäntynevan (2016) Hallitun projektin, Pelinin (2011) Projektihallinnan käsikirjan ja Ruuskan (2012) Pidä projekti hallinnassa -opuksen. Löytyisikö vielä jotain muuta? Kansainvälisetkin kirjat kävisivät. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmassa ovat kirjat

Menestyvän projektin vuorovaikutus - Raija Heimonen (2017)

Kehitä kokeillen - Lotta Hassi (2015)

Tuottajan käsikirja – Saksala, Elina (2015).

Internetistä löytyy mm. Hanna-Riitta Kymäläinen, Minna Lakkala, Eric Carver, Kimmo Kamppar: Opas projektityöskentelyyn. 2016. Tieteestä toimintaa -verkosto, Helsingin yliopisto https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/160099/Opas_projektity…

Maksullisena kaukolainana muista Suomen kirjastoista saa vaikkapa alla lueteltuja kirjoja, jotka löytyvät Internetistä näin: https://monihaku.kirjastot.fi/fi/   avainsana: projektityö

Voit pyytää ne kaukolainaksi Kuopion kaupunginkirjaston kautta mm. lomakkeella https://kuopio.finna.fi/Content/lomakkeet

Mot olika mål Alanimeke: en bok om kommunikativt projektledarskap och effektskapande kommunikation

Tekijä: Sterner, Maria

Kieli: Ruotsi

Julkaisuvuosi: 2018

Tio klassiska risker i projekt Alanimeke: och hur man vänder risk till möjlighet

Tekijä: Szentes, Henrik

Kieli: Ruotsi

Julkaisuvuosi: 2018

Kannattavuuslaskennan taitajaksi

Tekijä: Eklund, Irina

Kieli: Suomi

Julkaisuvuosi: 2018

Individer, grupper och ledarskap i projekt

Tekijä: Jansson, Tomas

Kieli: Ruotsi

Julkaisuvuosi: 2017

Kerzner, Harold

Project management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. 2017