Etsin Lorcan runoa, jotenkin näin: Kertokaa ystävilleni, että olen kuollut, kertokaa, että olen täällä silmät auki.... Onko runoa suomennettu ja missä…

Kysytty

Etsin Lorcan runoa, jotenkin näin:

Kertokaa ystävilleni, että olen kuollut, kertokaa, että olen täällä silmät auki....

Onko runoa suomennettu ja missä teoksessa se olisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perusteellisen etsinnän jölkeen meidän täytyy valitettavasti todeta että emme ole löytäneet tätä runoa. Netissä monet hämmästelevät tätä samaa asiaa, mutta kukaan ei ole löytänyt Lorcan runoa jossa esiintysi tämä lause.