Etsin Lintumies-lehden (nykyään Linnut) numeroa 20 (1985?) ja siinä ollutta artikkelia "Linnut Aleksis Kiven teoksissa". En löytänyt hakurekisteristänne…

Kysytty

Etsin Lintumies-lehden (nykyään Linnut) numeroa 20 (1985?) ja siinä ollutta artikkelia "Linnut Aleksis Kiven teoksissa". En löytänyt hakurekisteristänne Lintumies -lehteä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lintumies-lehteä ei tosiaankaan näytä olevan Helsingin kaupunginkirjaston varastossa. Korkeakoulujen Linda- tietokannan mukaan sitä on varastoituna Helsingin yliopiston Eläintieteen kirjastossa (puh. 191 7363 ma-pe 9-11, 12 15.30), Biotieteiden laitoksen kirjastossa (puh. 191 7331 ma-pe 9-15.30)sekä Viikin tiedekirjastossa (puh 191 58028 ma-pe 9-18).

Muuta lintuaihetta käsittelevää kaunokirjallisuutta löydät ROMA-kaunokirjallisuusindeksistä nettiosoitteesta http://www.pori.fi:80/kirjasto/roma/. Hakusanalla linnut löytyy 29 teosta. Kirjastossa käydessäsi voit myös pyytää artikkelihakua aiheesta.