Etsin Lemmikki Beckerin kirjaa "Ratko Ariadnen lankoja: juonikas seuraleikki". Mistähän sitä mahtaisi saada, kirjakaupoissa ei ainakaan ole saatavilla.

Kysytty

Etsin Lemmikki Beckerin kirjaa "Ratko Ariadnen lankoja: juonikas seuraleikki". Mistähän sitä mahtaisi saada, kirjakaupoissa ei ainakaan ole saatavilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aika vähiin on Lemmikki Beckerin kirja ’Ratko Ariadnen lankoja’ pääkaupunkiseudulla käynyt, mutta muutamasta kirjastosta sen vielä löytää. Oheisesta linkistä näet sijainnit ja tämänhetkisen (7.7.08) tilanteen: http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=ratko+ariadnen+lankoja&searchs… . Voit tehdä kirjasta varauksen, jolloin se tulee toivomaasi kirjaston toimipisteeseen tai käydä hakemassa sen kirjastosta, jossa kirja näyttää olevan hyllyssä.
Ennen lähtöä kannattaa puhelimitse varmistaa, että kirja todella on paikalla ja pyytää henkilökuntaa laittamaan kirjan syrjään noutoa varten. Kirjastojen yhteystiedot löydät oheisesta linkistä: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/ . Varauksen voi tehdä netin kautta, jos kirjastokorttiin on liitetty pin-koodi tai soittaa kirjastoon ja pyytää virkailijaa tekemään varauksen. Varauksen hinta on 50 senttiä.