Etsin Lea Turusen runoja Lehtein varistessa ja Minnoon syntyny. Turunen on tietääkseni oululainen runoilija. Kiitos avusta!

Kysytty

Hei,

etsin Lea Turusen runoja Lehtein varistessa ja Minnoon syntyny. Turunen on tietääkseni oululainen runoilija.

Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kirjastossa on 12 antologiaa joista Lea Turusen tekstejä löytyy. Minnoon syntyny niminen teksti, ei ole runo, löytyy antologiassa Sanat silloiksi sidomme, ajatukset aivinaksi : Oulun työväenopiston kirjoittajapiirin antologia 1984-85 (ISBN 951-99637-0-7). Runoa Lehtein varistessa ei valitettavasti Oulun kirjaston kirjoista löytynyt. Kirkkonummen kirjastossa näitä kirjoja ei löydy, haluatko että kaukolainaamme mainitsemani kirjan?