Otsikko
Etsin laulun sanoja kappaleeseen jossa ainakin kertosäe on: moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä jne, esittäjää en muista

Kysytty

Etsin laulun sanoja kappaleeseen jossa ainakin kertosäe on: moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä jne, esittäjää en muista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi laulun nimi on Moottoripyörä on moottoripyörä, ja sen on tehnyt Mika Sundqvist. Laulun nuotit ja sanat löytyvät ainakin Suuri toivelaulukirja 18:a (F-kustannus 2005).

Voit tarkistaa laulukirjan saatavuuden LOISTO-kirjastojen aineistotietokannasta:

http://loisto.kirjas.to/