Etsin lastenohjelmaa 2000 luvun- alusta. Siinä oli vihreisiin vaatteisiin pukeutunut ”tonttu” muistaakseni taika Jimi nimeltään. Lähti jokaisessa jaksossa…

Kysytty

Etsin lastenohjelmaa 2000 luvun- alusta. Siinä oli vihreisiin vaatteisiin pukeutunut ”tonttu” muistaakseni taika Jimi nimeltään. Lähti jokaisessa jaksossa seikkailemaan toiseen maailmaan yhdessä tytön ja pojan kanssa (tytöllä oli vaaleanruskea tukka ja vihreä paita, pojalla tummanruskea tukka ja sininen paita) muistaakseni lensivät pilvellä(?) yhdessä jaksossa löysivät taikurin joka taikoi mutkasuklaata ja toisessa jaksossa ahmatit hyökkäsivät johonkin kylään missä oli sitruunasooda puro ja marenkipensaita.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ohjelmaa ei olla tunnistettu. Lähetimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle: ehkä joku kollega jossakin päin Suomea tunnistaisi ohjelman. Ilmoitamme heti, mikäli vain saamme sieltä vastauksen.