Etsin lasten kuvakirjaa, joka oli 90- luvun alussa päiväkodissa. En muista muuta kuin että päähenkilönä oli muistaakseni kolme karhua. jotka seikkailivat…

Kysytty

Etsin lasten kuvakirjaa, joka oli 90- luvun alussa päiväkodissa. En muista muuta kuin että päähenkilönä oli muistaakseni kolme karhua. jotka seikkailivat järvellä/ merellä. Muuta en muista kun että luku kolme oli olennainen..

Vastaus

Vastattu

Olisiko kyseessä Hermann Altenburgerin ja Peer Heerfordtin Pikku jääkarhu suurella merellä? Kirjan kannesta kuva täällä: https://cdn.kirjaverkko.fi/offerImages/219821_304224.jpg Kirja on ilmestynyt vuonna 1993.