Etsin L Mikkosen nimimerkillä -I.-N. kirjoittamaa pientä käytösopasta Esiintymisen ja käyttäytymisen taito ensimmäistä painosta vuodelta 1927. Lieneekö sitä…

Kysytty

Etsin L Mikkosen nimimerkillä -I.-N. kirjoittamaa pientä käytösopasta Esiintymisen ja käyttäytymisen taito ensimmäistä painosta vuodelta 1927. Lieneekö sitä missään kirjastossa?

Vastaus

Vastattu

Kirja on saatavana muutamassa kirjastossa, mutta vain lukusalikäyttöön, Tampereen kaupunginkirjastossa,Turun ja Jyväskylän yliopistokirjastoissa sekä Kansalliskirjastossa. Voit tiedustella kaukopalvelustamme kaukopalvelu@vaasa.fi, onko teosta mahdollista saada joiltain näistä kaukolainaksi lukusalikäyttöön. Yliopistokirjastojen kaukolainat maksavat n. 9-15 €.