Etsin kultasuklaa yrityksestä tietoa . Yrityksestä on kirjoitettu ehtiartikkeleja (1-2 kpl riittää)

Kysytty

Etsin kultasuklaa yrityksestä tietoa . Yrityksestä on kirjoitettu ehtiartikkeleja (1-2 kpl riittää)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kultasuklaa-yrityksestä on kirjoitettu Markkinointi & mainonta-lehdessä 1998:16. (saatavana Tikkurilan kirjastosta) sekä Matkalehdestä 1999:4, jota ei ole saatavana pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista. Kultasuklaa-yrityksen kotisivuilta osoitteesta http://www.htk.fi/public/kultasuklaa/ saat lisätietoa. Voit varmasti ottaa myös yhteyden suoraan sähköpostin kautta osoitteesta suklaa@mail.htk.fi.