Etsin kotimaista elokuvaa: Kiljusen herrasväki, valmistunut 1981. Yle lähettänyt sen tv:ssä, sieltä sen myöskin katselin. Mistä tämän elokuvan löytäisi…

Kysytty

Etsin kotimaista elokuvaa: Kiljusen herrasväki, valmistunut 1981.
Yle lähettänyt sen tv:ssä, sieltä sen myöskin katselin.
Mistä tämän elokuvan löytäisi katsottavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiljusen herrasväki -elokuva löytyy videotallenteena vielä muutamasta kirjastosta eri puolilta Suomea. Elokuvasta voi tehdä kaukopalvelutilauksen omassa kirjastossaan. Kaukopalvelumaksu Vantaalla on seitsemän euroa.