Etsin kirjoja, jotka käsittelevät kuluttajakäyttäytymistä. Kirjan tulisi sisältää kuluttajakäyttäytymisen käsitteen selitys ja muuta teoriaa aiheeseen liittyen…

Kysytty

Hei!

Etsin kirjoja, jotka käsittelevät kuluttajakäyttäytymistä. Kirjan tulisi sisältää kuluttajakäyttäytymisen käsitteen selitys ja muuta teoriaa aiheeseen liittyen. Onko sinulla suositella kirjoja, jotka sopisivat aiheeseen? Myös englanninkieliset kirjat käyvät :) Ja toivoisin kirjan olevan max. viisi vuotta vanha.

Vastaus

Vastattu

Voisitko etsiä mieleistäsi aineistoa itse Helmetin aimeistoluettelosta vaikka asiasanoilla 'kuluttajakäyttäytyminen' ja 'consumer behavior'?

www.helmet.fi