Otsikko
Etsin kirjallisuutta Renzo Pianosta, esitelmän puitteissa. Voisitko lähettää minulle ystävällisesti kirjalistan, jossa olisi tietoa hänestä ja hänen…

Kysytty

Etsin kirjallisuutta Renzo Pianosta, esitelmän puitteissa. Voisitko lähettää minulle ystävällisesti kirjalistan, jossa olisi tietoa hänestä ja hänen arkkitehtuuri kohteista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet –tietokannasta löytyy seuraavat Renzo Pianoa käsittelevät teokset:

Renzo Piano / [editor and original text Aurora Guito ; English translation: Mathew Clarke ; German translation: Inken Wolthaus ; French translation: Michel Ficerai ; Italian translation: Grazia Suffriti;

Renzo Piano : spirit of nature wood architecture award 2000 / [publisher: Wood in Culture Association] ; [editor: Kristiina Lehtimäki] ; [English editing: Harry Charrington];

Dini Massimo: Renzo Piano

Yllä mainittujen kirjojen saatavuustiedot voit tarikistaa osoitteesta: www.helmet.fi

Helsingin yliopiston Helka –tietokannasta löytyy seuraava teos:

Piano Renzo: Renzo Piano building workshop: complete works
Tämä teos löytyy Yliopiston kirjaston päärakennuksen 4:stä kerrokesta taidehistorian osastolta Unioninkatu 34.