Otsikko
Etsin kirjaa Tanssiva kongressi, on vanha kirja, enkä tiedä tekijää. Löytyisi ehkä helpommin, jos tietäisi edes tekijän.

Kysytty

Etsin kirjaa Tanssiva kongressi, on vanha kirja, enkä tiedä tekijää. Löytyisi ehkä helpommin, jos tietäisi edes tekijän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä kirja Kongressi tanssii : historiallinen romaani / kirj. R.G. Waldeck ; suom. Sirkka Rapola. - Hki : Otava, 1948. - 523 s.
Alkuteos: Lusture in the sky.
Metsossa, pääkirjastossamme, on kolme lainattavaa kappaletta, joista kaksi on varastossa.(luokka 82.14)