Etsin kirjaa Palmu Pentti : Suomen ilmatorjunnan vaiheita 1925-1990 ISBN no 952-90083-0-9 voisko sellaisen lainata vaasan kaupunginkirjaston kautta (ei löydy…

Kysytty

etsin kirjaa

Palmu Pentti : Suomen ilmatorjunnan vaiheita 1925-1990
ISBN no 952-90083-0-9

voisko sellaisen lainata vaasan kaupunginkirjaston kautta
(ei löydy verkkohaulla)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa ei ole kyseistä teosta. Se voidaan kaukolainata teille halutessanne. Voitte tehdä kaukolainapyynnön joko verkossa osoitteessa
http://www.vaasa.fi/Suomeksi/Etusivu/Kirjastopalvelut/Kaukolainatilaus
tai sitten voitte täyttää kaukolainalomakkeen missä tahansa kirjaston toimipisteessä.
Kirja oli saatavilla esim. varastokirjastosta. Kaukolainaus sieltä maksaa 2 e.