Etsin kirjaa nimeltä Ladyhalcon tai Lady Hawke. Sen on kirjottanut Joan D. Vinge. Kirjaa ei tunnu löytyvän ainakaan Helsingin seudun kirjastoista eikä juuri…

Kysytty

Etsin kirjaa nimeltä Ladyhalcon tai Lady Hawke. Sen on kirjottanut Joan D. Vinge. Kirjaa ei tunnu löytyvän ainakaan Helsingin seudun kirjastoista eikä juuri mistään muualtakaan Suomesta. Joten mistähän kyseinen teos mahtaisi löytyä, jotta voisin lainata /ostaa /saada sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tieteellisten kirjastojen Linda-tietokannan mukaan Joan D. Vingeltä löytyy Suomen kirjastoista vain seuraaavat teokset: Lost in space : matkalla avaruuteen, 1998; The snow queen, 1981 ja World's end, 1984.

Global Books in Print-cd-romilta (myynnissä olevia englanninkielisiä kirjoja) löytyy seuraavat ostettavissa olevat kirjat: The Random House Book of Mythology, Lost in Space, Lost in Space Novelizatio, Dreamfall, Alien Blood & Psion & Cat, Pasion, The Summer Queen, Heaven Chronicles ja Catspaw, World's End.

Näyttää siltä että etsimääsi kirjaa ei enää ole saatavilla kirjakaupoista, mutta se kannattaa vielä tarkistaa kirjakaupan kautta. Jos haluat lainata kirjan, voit tehdä siitä kaukolainapyynnon kirjastossa tai kirjaston internetsivun kautta http://pandora.lib.hel.fi:6080/hs/solution/h23/h14/q599.htm. Samasta osoitteesta löytyvät myös kaukopalveluun liittyvät maksut.