Etsin kirjaa, josta on sitaatti "hän on kuin minä ja minä pidän minusta", tarkka sanamuoto voi hieman poiketa tuosta. Kirja on nuortenkirja, luultavasti…

Kysytty

Etsin kirjaa, josta on sitaatti "hän on kuin minä ja minä pidän minusta", tarkka sanamuoto voi hieman poiketa tuosta. Kirja on nuortenkirja, luultavasti tyttökirja, ja olen lukenut sen 90-luvulla. Se saattaa olla paljon vanhempikin ja on luultavasti käännös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annetut vihjeet eivät valitettavasti riittäneet johdattamaan kaivatun kirjan äärelle.