Otsikko
Etsin kirjaa, jossa on kaksi kylää, miesten ja naisten. olot oli muistaakseni tuhon jälkeen. Poikalapset muuttivat n. 7 v iässä miesten kylään. Naisilla oli…

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa on kaksi kylää, miesten ja naisten. olot oli muistaakseni tuhon jälkeen. Poikalapset muuttivat n. 7 v iässä miesten kylään. Naisilla oli salainen ase. Kirja jäi aikoinaan kesken ja vaivaa kun en tiedä miten loppuu. Jäin juuri kohtaan, jossa olisi hyökkäyksen myötä paljastunut naisten salainen ase.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luultavasti kysymyksessä on kirja Portti naisten maahan, jonka on kirjoittanut Sheri S. Tepper. Tämä tieteiskirjallisuuteen kuuluva teos julkaistiin Suomessa v. 1990, Kariston Scifin parhaita -sarjassa. Kirjan englanninkielinen nimi on The gate to women's country.