Otsikko
Etsin kirjaa jonka olen lukenut koulussa varhain ala-asteella. En muista nimeä, tekijää tai miltä vuodelta kirja on, mutta kirja taitaa olla aika tunnettu…

Kysytty

Etsin kirjaa jonka olen lukenut koulussa varhain ala-asteella. En muista nimeä, tekijää tai miltä vuodelta kirja on, mutta kirja taitaa olla aika tunnettu klassikko. Sen tapahtumat sijoittuvat Italiaan ja se kertoo pienestä pojasta joka lähettettiin nuohoojan apuriksi töihin kotikylästään.

Jos ei heti tule mieleen mikä, kirja voisi olla niin ei ole niin tärkeää saada tietoa, että kannattaisi liikaa käyttää aikaa..:)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Lisa Tetznerin kirja "Musta veljeskunta."