Otsikko
Etsin kirjaa jonka nimeä en tarkkaan tiedä. Tekijä Ari Pennanen, nimi todennäköisesti jotain "käyttäjälähtöinen tarvesuunnittelu"

Kysytty

Etsin kirjaa jonka nimeä en tarkkaan tiedä. Tekijä Ari Pennanen, nimi todennäköisesti jotain "käyttäjälähtöinen tarvesuunnittelu"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko jokin seuraavista olla tarkoittamasi julkaisu? Lähde: Linda - yliopistokirjastojen yhteistietokanta.

[1] Pennanen, Ari Asuinrakennuksen kustannustieto 1993 korjausrakentaminen Helsinki Rakennustietosäätiö 1993
Kirjasto: TEEMU - Teknillisen korkeakoulun kirjasto

[ 2 ] Pennanen, Ari Korjaushankkeiden normaalihintamenettelyn perusteet Otaniemi Teknillinen korkeakoulu 1988
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 3 ] Pennanen, Ari Policyanalys, invandrarpolitik och utvärderingsverksamhet på invandrarsektorn i Sverige [Tampere] 1994
Kirjasto: TAMCAT - Tampereen yliopiston kirjasto

[ 4 ] Pennanen, Ari Rakennushankkeen tilamitoitus Helsinki Rakennustieto 1999
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 5 ] Pennanen, Ari Suhdanteiden vaikutukset talonrakennuksen panoshintoihin pääkaupunkiseudulla vuosina 1975-1983 Oulu [A. Pennanen] 1984
Kirjasto: OULA - Oulun yliopiston kirjasto

[ 6 ] Pennanen, Ari Talonrakennuksen kustannustieto 1993 Helsinki Rakennustieto 1993
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 7 ] Pennanen, Ari Talonrakennuksen kustannustieto 1994 Helsinki Rakennustieto 1994
Kirjasto: OULA - Oulun yliopiston kirjasto

[ 8 ] Pennanen, Ari Talonrakennustoiminnan suhdannevaihtelu pääkaupunkiseudulla Helsinki Pääkaupunkiseudun yhteistyövaltuuskunta 1984
Kirjasto: TILDA - Tilastokirjasto

[ 9 ] Pennanen, Ari Talonrakennustuotannon suhdannevaihtelu pääkaupunkiseudulla Hki Pääkaupunkiseudun yhteistyövaltuuskunta
Useita omistavia kirjastoja - saatavuustiedot yllä olevasta linkistä.

[ 10 ] Pennanen, Ari Toiminnoista tilantarpeeksi tilamitoituksen yleiset periaatteet sekä menetelmän sovellus opetustoimintaan lisensiaattitutkimus [Tampere] [Tampereen teknillinen korkeakoulu] 1998
Kirjasto: TUTCAT - Tampereen teknillisen yliopiston kirjasto

[ 11 ] Pennanen, Ari User activity based workspace definition as an instrument for workplace management in multi-user organizations Helsinki Haahtela-kehitys 2004

Näitä kirjoja löytyy myös TKK:n kirjastosta.

Moni hänen teoksistaan löytyy myös Fennicasta - Suomen kansallisbibliografiasta

Jos etsimäsi teos ei ole mikään edellä mainituista, saattaa kyseessä olla jokin moniste, jolla ei ole ISBN - eikä muuta konerekisteritunnusta.