Otsikko
Etsin kirjaa joka kertoo tytöstä joka jäi setänsä hevostilalle, vuodet siellä oli vaikeita. Lopulta lähti ratsastaen etsimään koulutusta itselleen ja…

Kysytty

Etsin kirjaa joka kertoo tytöstä joka jäi setänsä hevostilalle, vuodet siellä oli vaikeita. Lopulta lähti ratsastaen etsimään koulutusta itselleen ja hevoselleen, missä koulutetaan hevosta käyttäytymään hienoissa paraateissa. Tytön kuollut isä oli ollut hovissa kuuluisa hevosten kanssa. Muistaakseni matka kesti kauan, ja oli paljon vaikeuksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvausta vastaavaa kirjaa ei löytynyt, tosin kirjoja sedän hevostilalla asuvista tytöistä on yllättävänkin paljon eikä kaikkien tarkkaa juonikuvausta ole saatavilla.

Muistaisiko joku lukijoistamme kirjan tai olisiko kysyjällä tarkempia tietoja, miltä ajalta kirja suunnilleen on tai mihin aikakauteen se sijoittuu?

Tässä on vielä Kirjasampo-palveluun listatut kirjat, joihin liittyy hevostila.

Saimme lukijaltamme ehdotuksen: voisiko olla Jojo Moyesin Kuinka painovoimaa uhmataan? Kuvausta kirjasta, https://www.sttinfo.fi/tiedote/69850899/mediatiedote-jojo-moyes-lumoaa-…

0 ääntä

Kommentit

Voisiko olla Jojo Moyesin Kuinka painovoimaa uhmataan?

Isoisä opettaa tyttärentyttärelleen kouluratsastusta ja on ollut itse taitava ratsastaja. Hän joutuu kuitenkin sairaalaan, perheellä ei ole rahaa, tallin omistaja on ilkimys ja tyttö lähtee hevonsen kanssa etsimään isoisänsä kouluratsastuskoulua.

https://www.sttinfo.fi/tiedote/69850899/mediatiedote-jojo-moyes-lumoaa-…