Etsin kirjaa, joka esittelee muutamia sellaisia matkakohteita maailmalta, joissa jokaisen pitää kerran elämässään käydä. Valitettavasti en tiedä kirjan nimeä…

Kysytty

Etsin kirjaa, joka esittelee muutamia sellaisia matkakohteita maailmalta, joissa jokaisen pitää kerran elämässään käydä. Valitettavasti en tiedä kirjan nimeä enkä toimittajaa. Tiedän kuitenkin, että kirja suhteellisen uusi ja Euroopasta on siihen päätynyt vain kolme kohdetta: Venetsia, Dubrovnik sekä joku paikka Espanjasta. Sattuisko kirjastonväki muistaa sellaista kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin vuonna 2007 on ilmestynyt Patricia Schultzin teos 1000 places to see before you die: maailmanmatkaajan käsikirja, joka löytyy myös Turun kaupunginkirjastosta. Saatavuuden voi vielä tarkistaa Vaski-tietokannasta: www.turku.fi/vaski