Etsin Katri-Helenan kappaletta jossa lauletaan "poika lautan joelle vei". Kappale ei ole kuitenkaan "Virta vie" vaan joku muu. Olen yrittänyt hakea monesta…

Kysytty

Etsin Katri-Helenan kappaletta jossa lauletaan "poika lautan joelle vei". Kappale ei ole kuitenkaan "Virta vie" vaan joku muu. Olen yrittänyt hakea monesta paikkaa ja monilla eri hakusanoilla, mutta ei ole tärpännyt. Voisittekohan te auttaa?

Vastaus

Vastattu

Olen etsinyt Fono.fi:stä, Violasta (kansallisdiskografia) ja Youtubesta, mutta tällaista kappaletta ei niistä löytynyt. Ehkä lukijamme tunnistavat?