Etsin kahta Ruotsalaista kirjasarjaa, joita en löytänyt HELKASTA. 1. Tornedalen 17 (Painettu 1981). Siinä on artikkeli: Kirjoittaja: Aili Paulus Artikkeli:…

Kysytty

Etsin kahta Ruotsalaista kirjasarjaa, joita en löytänyt HELKASTA.

1. Tornedalen 17 (Painettu 1981).
Siinä on artikkeli:
Kirjoittaja: Aili Paulus
Artikkeli: Allmogemållning i Tornedalen

2. Pitebygdens fornminnesförening Årsbok. 1985.
Kirjoittaja: Rolan Selin
artikkeli: En allmogemålare från Piteå

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasarjojen nimiä olisi hyvä tiedustella esim. sähköpostitse Piteå Museumista, osoite on http://www.piteamuseum.nu/index.htm. Roland Selin on Föreningen Piteå Museumin puheenjohtaja.