Etsin jonkinlaista ruotsalaista tietosanakirjaa CD- muodossa - tiedossa on ainakin että seuraava bonnier compact lexicon on olemassa - mutta MISSÄ??

Kysytty

Etsin jonkinlaista ruotsalaista tietosanakirjaa CD- muodossa - tiedossa on ainakin että seuraava
bonnier compact lexicon
on olemassa - mutta MISSÄ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudulla ei ole tällä hetkellä ruotsinkielistä tietosanakirjaa CD -muodossa.

Itäkeskuksen kirjastossa on tällainen mutta vain käsikirjastokappaleena eli tätä voi katsoa kirjastossa aukioloaikana:

Stora focus : det klassiska svenska uppslagsverket på CD-ROM
Julkaisutiedot Stockholm : Norstedt & Söner, c2001
Painos Ver. 10.0

Kauniaisten kirjastossa on myös CD-ROM focus, mutta sekin taitaa olla vain käsikirjastokappale: Focus. 2000
Julkaisutiedot Stockholm : Norstedt & Söner, cop. 1999
Painos Windows