Otsikko
Etsin järvien ja merien pieneliöstöstä, alkueläimet, plankton, mikrobit(sinilevät, viherlevät, ameebat, huokoseliöt ym) värillisiä selkeitä kuvia. Joko…

Kysytty

Etsin järvien ja merien pieneliöstöstä, alkueläimet, plankton, mikrobit(sinilevät, viherlevät, ameebat, huokoseliöt ym) värillisiä selkeitä kuvia. Joko tietoteos tai kuvateos. Kuvat voivat löytyä joko kirjoista tai internetistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla lista teoksista (kirjoja), joista saattaa olla sinulle hyötyä. Saatavuustiedot pääakaupunkiseudulla voit tarkistaa aineistotietokanta Plussasta
http://www.libplussa.fi

Netin kautta kuvia kannattaa etsiä jonkin tunnetun (esim. AltaVista)
hakupalvelun avulla. AltaVistassahan on mahdollista rajoittaa haku pelkkiin kuviin. Hyvä palvelu on ehdottomasti myös Makupalat-hakemisto. Suoraan Makupalojen mikrobiologiasivuille pääset ositteessa: http://www.htk.fi/kirjasto/biologia.htm#mikro

ALKUELÄIMET TAI PLANKTON 0 Valittuja

Nro Tekijä Teoksen nimi Vuosi
1. Päijänne--suomalainen suurjärvi / 1998
2. Leväkukintatilanne Suomen merialue 1998
3. Helsingin ja Espoon merialueiden v 1998
4. Pellikka, Katja Eläinplankton Helsingin merialueel 1998
5. Coryell, Larry, (esit Cause and Effect / Coryell, Coster 1998 CDLEVY
6. Helsingin ja Espoon merialueiden v 1997
7. Sandhall, Åke Mikrobilder--liv i damm och sjö / 1997
8. Burnie, David Microlife / written by David Burni 1997
9. Muska, (esitt.) Tää se päivä on / Muska 1994 CDLEVY