Otsikko
Etsin ilmeisesti muistelmateosta, jonka on kirjoittanut Olli Karonen Ylivieskasta. Kirjan nimeä en tiedä.

Kysytty

Etsin ilmeisesti muistelmateosta, jonka on kirjoittanut Olli Karonen Ylivieskasta. Kirjan nimeä en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä teos: Lauri Linna, Olavi Karonen: Olli K:n tunnustuksia, KL-Paino Ylivieska, 1997. ISBN 952-90-9187-7?

Kirjan takakannen mukaan
kertoja (Olli K.) on Martti Olavi Ensio Karonen ja kirjoittaja Lauri Linna.