Otsikko
Etsin helppohoitoista viherkasvia, jonka kanssa kastelu ei olisi kovin tarkkaa. Kultaköynnös minulla on, ja se on täydellinen poropeukalolle. Etsin sille siis…

Kysytty

Etsin helppohoitoista viherkasvia, jonka kanssa kastelu ei olisi kovin tarkkaa. Kultaköynnös minulla on, ja se on täydellinen poropeukalolle. Etsin sille siis nyt kaveria. Ei saa olla kaktus, mehikasvi eikä köynnös. Mielellään ei myöskään tekisi kukkia. Onko ehdotuksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nykyisin helposti saatavilla ja helppohoitoisia ovat ainakin palmuvehka ja anopinkieli. Pärjäävät kastelematta hyvin pari kolme viikkoa.