Otsikko
Etsin esittäjän ja kappaleen nimeä laululle, joka kuulostaa 80- tai 90-luvun tuotokselta. Esittäjänä on nainen ja kertosäe menee jotenkin näin: Anna sen…

Kysytty

Etsin esittäjän ja kappaleen nimeä laululle, joka kuulostaa 80- tai 90-luvun tuotokselta. Esittäjänä on nainen ja kertosäe menee jotenkin näin:

Anna sen loistaa
löytää voit tien rakkauden
Taistellen puolesta sen
vuoksi myös heikoimpien

Lisäksi kappaleen alussa lauletaan:

Et jäädä voi sä eiliseen
ei heittää voi saa toivoaan
Jos yhden tien näät päättyneen
se alkuun uuden johtaa vaan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollega ehdotti Hannele Widomskin Rakkauden tietä. Se on kuunneltavissa kohdasta 47:04 alkaen:
https://areena.yle.fi/1-2840333