Etsin erästä tiettyä vanhaa kirjaa naturismista/nudismista. Lainasin sen aikoinaan Metson varastosta. Nimeä tai tekijää en muista, mutta se oli suomenkielinen,…

Kysytty

Etsin erästä tiettyä vanhaa kirjaa naturismista/nudismista. Lainasin sen aikoinaan Metson varastosta. Nimeä tai tekijää en muista, mutta se oli suomenkielinen, painettu ennen 1920-lukua ja kirjoittaja oli luultavasti saksalainen. Kirjassa on kuvia tästä alastomasta viiksimiehestä. Viimeisellä aukeamalla hän esittelee vatsalihaksiaan ja kertoo ryhtyneensä vegaaniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja lienee saksalaisen naturismin merkkihenkilöihin kuuluvan Richard Ungewitterin Alastomuus historiallisessa, terveydellisessä, siveellisessä ja taiteellisessa valaistuksessa.