Etsin erästä tanssiyhtyettä,joka esiintyi Ravintola Maritzassa Turussa vuosina 1980-1990. Esiintyivät myös Hyvinkään Sveitsissä ja se on myös videoitu,oisko…

Kysytty

Hei. Etsin erästä tanssiyhtyettä,joka esiintyi Ravintola Maritzassa Turussa vuosina 1980-1990. Esiintyivät myös Hyvinkään Sveitsissä ja se on myös videoitu,oisko ollut joku television tanssiohjelma tai muu vastaava.
Olen hakenut ja etsinyt enkä vaan muista/löydä tätä yhtyettä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletteko kyselleet muusikoiden keskustelupalstalta?
Palsta vaatii rekisteröitymisen, ja siellä on aiheena myös tanssimusiikki.

https://muusikoiden.net/keskustelu/conferences.php