Etsin erästä Irwin Goodmanin laulun nimeä. Laulu oli hidas ja kertosäkeessä laulettiin "vastarannalta tullaan noutamaan".. Laulussa mainittiin veden…

Kysytty

Etsin erästä Irwin Goodmanin laulun nimeä. Laulu oli hidas ja kertosäkeessä laulettiin "vastarannalta tullaan noutamaan"..
Laulussa mainittiin veden virtaaminen ja vastarannalla ilmeisesti tarkoitettiin elämän päättymistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kappale nimeltä Tumma virta. Sävel on Kassu Halosen ja sanat kappaleeseen on tehnyt Emil von Retee. Laulu löytyy useammalta Goodmanin levyltä esim.Viimeiset laulut, Ai ai ai kun nuori ois ja 20 suosikkia: laulajan testamentti.